Cliff is een van de eerste aanspreekpunten voor onze klanten als zij met een probleem zitten. Als Customer Service/Support agent staat hij voor ze klaar om snel te zorgen voor een passende oplossing.
Na zijn middelbareschooltijd koos Cliff ervoor om zijn dienstplicht te vervullen, voordat hij begon met studeren. In deze tijd stak hij veel op over teamwork en diversiteit in verschillende situaties, waarbij je snel en creatief moet nadenken. Cliff heeft hierna verder gestudeerd, en dat beviel hem goed! Zo volgt hij jaarlijks nog steeds diverse opleidingen en trainingen om zichzelf verder te ontwikkelen.
Sinds 1991 is Cliff werkzaam in het onderwijs en heeft hij diverse functies uitgeoefend op het gebied van personeels- en salarisadministratie. Vanaf 2017 is hij werkzaam bij Merces, en daar heeft hij geen moment spijt van gehad! De uitvoerende taken en het vele klantcontact spraken hem aan, maar vooral de persoonlijke aandacht die er voor iedere medewerker is. Niet alleen de werkzaamheden, ook de persoon staat bij Merces centraal.
Cliff is een echte kennispartner voor onze klanten en stelt de juiste vragen om zo een goed beeld van iedere situatie te krijgen. Zijn doel is dan ook om de klant met meer kennis van het onderwerp op weg te sturen, zodat ze het probleem snel kunnen oplossen. Ieder vraagstuk is weer anders en heeft een specifieke aanpak nodig: juist dat vindt Cliff zo leuk aan zijn werk.
Ontspannen doet hij door heerlijke wandel- en fietstochten te maken en daarbij te genieten van de omgeving. Maar ook actiefilms en series kijken vindt hij erg leuk. Helemaal relaxen doet hij op vakantie, waar hij werk even compleet kan uitzetten.
Cliff blijft zichzelf uitdagen door tegen zichzelf te zeggen “Hand in hand, wij kameraden” en “Het kan altijd beter”. Zo pusht hij zichzelf om steeds bij te leren en samen problemen aan te pakken.
Bekijk onze vacatures en ontdek de mogelijkheden om deel uit te maken van ons dynamische en enthousiaste team!